3 augusti

hallå. just efter jag skrivit så ringde sara, mötte henne
fredde betty anton och mackan på språk men sen gick
vi alla minus mackan till lei en snabb sväng för att sen
fortsätta mot nya konditoriet för sara ville ha biskvi(stavning?)
efter det gick vi till station och kollade badtider på capeeast
men det var 11-18. klockan var kanske halv 6 så vi sket i det.
gick istället hem till sara och bestämde oss för att hyra film,
jag sara och anton for till cw, hyrde film sen ica och köpa godis
chips och dricka, sen hem till sara och kollade filmen som jag
tyvärr inte kommer ihåg vad den hette men den var läskig!
sen for anton och betty hem och jag sara och fredde gick till shell
dit kom markus och satt med oss ett tag men sen gick fredde
hemlängtan så vi liftade till sara med markus sen körde jag hem.
satt hemma i kanske en halvtimme, men ringde sen moa och
drog med henne ut, kom in just och ska väll sova snart för det
kommer bli fina vädret imorgon så måste ju vara tidigt i farten då!
bad sara ringa och väcka mig och han vacknar tidigt, kanske osmart
men ja inte länge kvar av sommarlovet så här får ingen tid spillas.
vissa får en vecka längre änn andra mer säger jag inte.
statisiken har höjts. trevligttrevligt, nej nu ska jag typ borta tänderna
sen gå och lägga mig. imorgon blir det stugan :)




väder bevis. jag borde vara eran egen väderpratare(kommer inte på namnet)
och jag var bara tvunegn att visa hur mon tukka ser ut som en hel hoh kalufs rightnow! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0