söndag..

tyckte jag var vaken länge igår, men idag då.
nej jag måste ta tag i det här nu på en gång!
nå dagen började med frukost och driva till staden
hela ensam och övergiven men hade ju musik.
kom till towni lagade lite nudlar och sen kom sara
fredd och markus och plockade upp mig, vi var
lite överallt, tex köpan och sånt. sen landade vi på
gräns, sen for dom andra och hyrde film sen kollade
vi den i riekola eller typ halva, det blev twilight. love!
sen tillbaka till gräns på vårat möte där, klockan 11.
om de inte regna, och det gjorde det men vi for dit.
och alla som skulle komma, kom.. nå kom hem för
kanske 45 minuter sen. chillar facebook här yoo.
nej måste sova nu så jag orkar imorgon också.
dah en vecka kvar.


carrue och jag för någon dag sen, som ni ser behöver jag noppe ögonbrynen..
men har faktist sommarlov så det tänker man inte på nu. :)

saradenunderbara ser lite sad ut. haha sötdå.

som ni ser kameran är lagad. ska nu lägga undan datan och krypa ännu längre
ner under täcket och somna medans det regnar, så där jätte uber mys faktor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0