skin skin som den sol du är.

alla har sina tråkiga dagar, men inte har vi många såna dagar!

kollat paradise hotell och försöker hitta på nått att göra för att fördriva tiden
så att sara får fylla år och jag får sova. eller så sjunger jag för henne imorgon
det får jag se. fick nått lyckorus. fråga intevarför, kollade just på paradisehotell
också, haha. imorgon julklapps shopping och lunch med mina friends. finfint

sara och betty vad gör ni ?
vi har snott en jul gran!
en jul gran ? jag ska ringa polisen man får inte dirva med julen
aaaaaaaaah
i herat cristmas for ever

tror inte det är många som fattar men det ger iallaall mig ett smile på läpparna :)


Kommentarer
Postat av: sarppan

det ger mig ett bigsmile toooo! :D haha

2009-12-14 @ 21:18:52
URL: http://saravirtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0