godnatt

nu måste jag gå och lägga mig eftersom jag har
nationella prov i morgon direkt på morgonen , en uppsats
som håller på från 08.10-11.00
- jag kommer dö !
nog för när vi gjorde testet inte alls var så jobbigt
men nu är det fan real stuff som händer och det är lite
läskigt med sånt här , nej kanske inte nej vet inte.

kolla just avsnittet av andra avenyn , och det hände ba
massa tråkiga saker som gjorde mig på tråkigt humör
jag vet inte men jag påvärkas som fan hur jag är av människor
runt om kring mig eller som jag typ följer osv.
om min pappa är jätte kaxig , då kan jag fa ut med nån
och vara jävligt kaxig för att han var det , nej vet inte kanske
inte så jätte normalt , men så äre . nu äre nattinatti
så hörs vi i morgon efter skolan tror jag. puss !


BTWden som hittar det där halsbandet får en jävla fet
hittelön , jag svär så mkt pengar jag kan få tag i .
kan ligga utanför elevhemmet eller nånstans.




update ; tar bort granskning av kommentarer innan dom publiceras nu .
haft det ett bra tag tkr jag och nu ska jag se om ni växt upp eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0