tisdag

har inte orkat skriva alls under dan idag har tagit hand om min hals.
men först i skolan så hade vi bara genrep på folkan sen slutade vi.
kom hem och drack te kollade tv och for sen ut med jenni en sväng.
sen for jag hem och fixade mig och efter det åkte jag till folkan och
körde igenom låten och sånt där crap. sen började det fyllas med
folk och usch vad nervösa jag jenni & sara blev där på slutet !
men iallafall så körde vi låten och när det var klart kände jag ba mvg!
efteråt pratade jag med lite folk och så satt jag med sandra på en
stol och lodade tills min pappa kom och hämtade mig och så
nu ligger och här och ska ta och beställa lite saker från taxfree.
men hade nice nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0