godnatt

hallåhallå.
ligger i sängen och avslutade just en drick yougurt.
på morgonen och på kvällen är det det enda jag kan ta i mun ,
mår illa tack vare att jag inte får ta mina jävla medeciner.
men iallafall , åkte med mam&pap till station och mötte majso.
så kom sara o fredde så satte vi oss o spela kort och jag ägde alla.
sen kom dennis , så spelades det gh sen så for dom 3 så
var jag med olof och vandrade runt där sen hittade vi dom andra
där uppe så satt vi där och pratade och jag var på cp humör.

sen försvann alla där nångång , så jag o jenni spelade gh tills
sj stängdes sen väntade vi på fille o sen bar det av hem.
imon är det redan fredag, den här veckan har gått snabbt.
och det är så jävla skönt , för den har vart så jävla skit.
nu ser jag att folk skrivit som dårar till mig på msn ,
så det är lika att avrunda o läsa lite bloggar sen sova.

men godnatt allihopa , så hörs vi i morgon.
tänkte lägga in bilder från idag . men hittar inte kabeln.
men hade bäst pussu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0