helt sjukt

nu får jag berätta om min hemska nyhet igår kväll.
jag skulle ringa sara som jag oftast gör på kvällarna
när hon är i stugan för att kolla hur hon har det och sånt.
men den här gången hade hon det inte så bra kan jag säga.
hon sa att hon var i sunderbyn och jag började aslipa och
tappade helt kontrollen alla pratade med henne men jag
var helt jävla förstörd och sa till henne att inget får hända
henne för hon är det bästa jag har och massa sånt där.
sen fick jag höra att hon skulle komma hem och då blev
jag lättad . jag var inte med när det hände men det enda
jag visste då att dom hade krockat och resten får ni höra
av sara på hennes blogg saravirtanen.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0