jag blir så jävla less.

min blogg är så jävla seg . har niu väntat sen klockan ett
inatt på att kunna se min nya desgn men jag ser den bara
när jag förhandgranskar inte när jag kollar bloggen.
-gör ni det ?
ja iallafall så ha jag just vaknat så jag sitter här vid datan
och funderar på att ta nått i munnen och lägga mig i soffan
jag är så jävla seg nu förtiden. och jag älskade min dröm
som jag hade i natt så jag tror jag ska försöka somna
om så jag kommer in på samma igen :)

nå ska väll umgås med j&f idag tror jag .
sen vette katten vad vi hittar på .
men skriver när jag vte mer  . puss

Kommentarer
Postat av: J

samma sak när jag fixar min blogg.

2009-01-11 @ 13:54:22
URL: http://jessikalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0