min klass

DIN KLASS ÄR? 9:3

1. Vem känner dig bäst?
jenni och sara
2. Är några i din klass tillsammans? nej
3. Vem är bäst på att sitta framför datorn? alexi , samppa , antti & kalle
4. Vem är omtycktast av eran gympa lärare? hm , krister favoriserar nog ingen .
5. Vem fjäskar mest? ska inte nämna några namn :)
6. Är det någon som är kär i er lärare? haha vissa tykr väll nån ser bra ut , kär är ett stort ord
7. Vem tror du kommer att gå ut med högst betyg? evelina
8. Vem vågar skilja sej från mängden? ingen i min klass är lika,
9. Vem låter mest? (A)
10. Vem pluggar mest på fritiden? åste nog säga evve och elko,
11. Vilken tjej är mest omtyckt bland killarna? ingen spec skullejag tro :p
12. Vilken kille är mest omtyckt bland tjejerna? ingen spec skulle jag tro ;p
13. Vem är wannabe Sune (tjejtjusare)? dm . hahahah
14. Vem kollar på barnprogram? dm, hahah nej jag vet inte.
15. Vem är wannabe Pimp ? vi har ingen sån , alla är pimp ingen wannabe,
16. Vem är alltid glad? samppa
17. Vem blir alltid färdig med proven först? alexi elr jag.
18. Vem har sömnproblem? jag , jenni , sandra , sara , frankki , dm , kalle , samppa , antti , alexi , ja dom två bakersta raderna .
19. Vem säger daaaah oftasast? sammpppppa.
20. Vem glömmer alltid att göra läxorna? typ 2 bakersta raderna.
21. Vem beter sig vuxet? evelina och elias. 
22. Vem lyssnar på Kent? ingen vad jag vet
23. Vem lyssnar på Carola? ingen vad jag vet , eller dom som umåsmed ponkan förut iallafall.
24. Vem gör aldrig bort sig? inte är det väll fan jag ?
25. Vem sjunger bäst? hojja våran klass är full av vakra sång röster.
26. Vem kan prata flest språk? elko elr evve
27. Vem kommer att läsa testet? dom som läser , tror jag väll.

28. Vem är vimsigast? haha , alla är väll lite off
29. Vem gillar ekologiska livsmedel?
 ursäkta? :)
30. Vem kan slåss bäst? jag är bra på bitchslap's, men annrs e de väll nån pojke,
31. Vem kommer att läsa Samhälle? kanske jag , jenni o sen massa andra , o viktor skulle göra det.
32. Vem tål inte mjölk? sandra
33. Vem är snyggast? alla.
34. Vem är sämst på matte?antti elkias elr evve
35. Vem är de flesta lärarnas favoritelev? evve elr elko
36. Vem är bäst på engelska? det vet jag inte xD
37. Vem ser ut att vara mest deprimerad? ingen ?
38. Vem har roligast röst? samppa!
39. Vem är mest emo? haha ingen
40. Vem har snyggast klädstil av tjejerna? donnu
41. Vem känner du minst? typ erika
42. Vem är bäst på fotboll? vetinte xD
43. Vem betyder mycket för dig? många.
44. Vem älskar du att umgås med? många
45. Vem verkar vara mest störd? (A)
46. Vem är mest irriterande? alexi vissa dagar, andra dagar ty'p kalle sen massa
47. Vem är roligast? ibalnd samppa , ibland dm ibland alexi ,
48. Vem borde bli modell? ingen
49. Vem tycker om hästar? på mackan , jenni
50. Vem gör ofta din skoldag värre? ingen precis
51. Vem är sportigast? viktor , kalle , ida , mia , fanny ja dom där.
52. Vem är en läslus? evve.
53. Vem hade du velat bli ihop med? haha ingen ,
54. Vem spelar hockey? viktor kalle o ida
55. Vem spelar/spelat trummor? ingen
56. Vem skrattar mest? alla rtyp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0