oboy, vilket vackert väder!

fifan försöker få tag på sara men nån i hennes familj
har lämnat på telefonen så det går inte att ringa hem
och hon svarar inte på mobilen, tungsoppa.
iallafall så igår kom hon till stan och jag for förbi henne
sen for vi ut och var med folket , sen kom även betz
anton och mackan så sen vid 10tiden for vi till riekola
jag innala och sara for på tung virrensaction träffade
peddan kenny lillen och sebbe vid ebbons och sen
gick vi tillbaka och så hälsade vi på innalas mamma
grattis sötaste taina på 50 årsdagen, lite i efterskott ;)
sen satt vi där i stugan, sandras släktingar från norrköping
var där och jag var smått övertrött så jag drygade lite med
christian och sa att piero var hej och haistapaska-hur mår du?
men sen sa jag fakitst va de betyde. ska snart ringa mamma
och be henne lägga in pengar på mitt korti för jag får mitt barn
bidrag idag. hihi roligtroligt :) men nu ska jag pysa och försöka
få tag på saras pappas nummer för det här går inte !

Kommentarer
Postat av: sara

lina din boeg du får inte barnbidrag nu för du är 16 åååårrrr, OKI???????????? annars ska jag fan också ha pengr ;o

2009-07-20 @ 16:37:15
URL: http://sarammaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0