kväll i seskis.

åh gud vad ont i skallen jag har då.
tror det är sömnbrist eller nått för jag kunde då fan
inte somna igår. det var helt omöjligt. det var inte så
där vakna somna utan jag somnade skit sent !
iallafall for iallafall till seskis. gick mot sara så åkte
vi med mackan till seskis och väckte betty som låg och
sov och sen for vi mot tromsö och där var det folk som
vi spelade volleyboll med. vissa skadade sig, andra blev less
så vi satt där och pratade. sen spelade vi igen och så skulle
ett stycke full syster visa sina skills. ajdå inte så nice!
nå iallafall sen stack vi hem. eller först körde vi anton till
betty. jag var typ tyst helt vägen. men hade sån jävla huvudvärk
så när vi var nästan framme så började dom diskutera om jag
kanske somnat där bakom men icke sa nicke jag var vaken!

nu hämta en flaska vatten och sen sova så gåååååått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0