blä

Berätta fyra sanningar om dig själv:

- jag är beroende av mina vänner, får typ panik om jag måste va inne en hel dag.
- jag är rädd för att bli vuxen, då menar jag sådär med jobb, egna räkningar osv..
- jag är alltid rädd att folk ska tro jag utnyttjar dom.
- jag bryr mig oftast inte om vad folk tycker om mig.
Berätta 4 saker du gjort idag:
- varit i skolan
- spelat fotboll
- gjort ett snyggt klistermärke!!
- funderat på kvällens planer.

Berätta 4 saker du har på dej just nu :
- mjukisbyxor
- linne
- Underkläder
- tjocktröja

Skriv ner 4 saker du hatar:
människor som skryter och låtsas vara nått.
-  falskhet.
-  att vara skyldig folk. får typ panik!!
-  att vara utan pengar...

Skriv ner 4 saker du älskar:
- vänner
- familj
- godis
- sova

4 personer som ska göra denna listan:
Saravirtanen.blogg.se
Lerdin.blogg.se
Fannyjokiaho.blogg.se

Jennisunnari.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0