godnatt

nu ska jag ta och dejta john blund, nanna kudden, dream sweet dreams. allt det där skönt skönt är värkligen skit trött. Men va finns det att göra annat änn sova när man är trött. Iallafall imorgon är det fotbolls tunering som gäller med skolan. Låter ju nice men nejtack inte med mitt ben. Hoppas till gud att det är bättre imorgon för fotboll. gud vad kul det är !! Glömt och fråga mamma om pengar. Jag kommer svälta ihjäl imorgon vad ska jag hitta på? Äh i värsta fall för det bli skolan och käka kyckling i sötsur sås hörde jag att det skulle vara. grattis dom har börjat våga laga det efter nån tryckt i några glasbitar i kycklingen. Nej nu ska jag inte klaga utan istället vänta med det till nångon annan dag.   Men hade så jävla nice nurå. bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0