jag var trött, nu är jag helt slut !

ja fotboll blev det men inte orkar jag räkna upp
alla som var där, men det var trevlans!
mindre trevligt det där att såfort jag anstränger benet
får jag skitont men jag orkar inte bry mig, får ta smällen
dan efter, för jag ska inte spendera all tid sittande.
då blir det ju tråkigt. desutom är dom i skolan vana
vid att se lina komma haltande genom koridorerna.

men nu ska jag ta och ha ångest över chipsen och godiset
jag mosat i mig nu sen ska jag lyssna på några sorliga låter
gråta mig till sömns och gräva en grop och lägga mig där.
ni ser vad som händer när jag blir trött, nu är det läggdags!

never hurt my sister again, I love her

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0