lördag

fan vilken toppen dag jag har haft!
iallafall först for jag till gästis och hämtade sara
efter hennes moppekurs och efter jag städat rummet.
(tummen upp till mig för det är skinande rent här nu!!)
körde hem henne och sen skulle hon till ica och
sen for jag hem och sen for jag och hämtade henne
vi for till gästis en sväng igen och sen till sara och sen
bar det av mot seskarö. kom dit och for till fotbollsplanen
spelade brännboll, känns som det var hundra år sen
svin kul var det iallafall det var jag sara sandra johan,
betty anton frankki emil och olle. käkade på kiosken också.
sen for till staffan, vart alla ungdommarna sov och satte
oss på balkong vred på stereon och sjöng margareta för
full hals. haha, kan inte påstå att idoljurin skulle godkänt det.
men sen hoppade vi på moppen och körde hemåt. 
nu har jag slängt i mig en pizza bit och väntar på att sara
ska ringa så ska jag väll dra ut med henne ett tag här :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0