måndag

dålig jag blivit på det här med bloggande men,
ska inte slösa bort fina dagar som den här framför
datorn utan man ska vara ute i fina vädret !!

ja efter skolan tog jag min boll och for till fotbollsplan.
där var sara fredde johan sandra och sen kom olle och
mackan och så spelade vi ett tag sen kom olli ante och
dennis, och sen kom dm och fyfan säger jag bara vet inte
senast jag hade så här ont i benen, på slutet fick jag nästan
inte spela för jag gick runt och hade ont. men that´s it.
man vill ju iallafall kunna stå på benen på torsdag.
efter det stack jag hem efter spelat i vad kan de va 2 timmar.
sen så ringde sara så jag promenderade med mina onda
ben hem till dennis och kollade film med sara betty fredde och
dennis. nån sån där konstig, men endå bra film. spikar under
naglarna. nej tack inte så mysigt om man nu säger så...

imorgon skulle man igentligen haft sovmorgon, men jag råkade ju
ta en sån idag. så har ju fått en. (försov mig en aning) !!
så imorgon bitti. nationella i NO . asså va händer med världen.
no är väll inget stjärnämne, vänta snart kommer nationella i
hemkundskap, idott, syslöjd. och alla dom där ämnerna också.

nu ska jag sova så jag vaknar till väckar klockan. pussuhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0