nice eavning.

statistiken e för tillfälligt inte i funktion, jag som är beroende.
men whats up. känns skönt att ligga hemma, gått hemifrån
olli och ante hem till sara med fredde och sara sen ensam
hem. min dag har varit bra, mkt bra kvällen trevlig. tänk fast
jag är jätte trött kämpar jag med ett inlägg endast för er.
gick hela vägen hem och funderade vad jag skulle skriva,
men kom inge på någonting. olof loggade in. sannigen om
hennes negerkusiner. den är grymare änn grymmast.
whats up om jag ska kortfatta min fredag så blev det.
"skola, fyra hål i öronen, lifta med julia, basta, fira antte,
äta max, gå hem" missade hela hockey matchenn hörde
av mamma att dom förlorade, dom hade visst inte en chans.
hoppas det är en dröm. för skulle vela att dom skulle vinna.
men nej nu svammlar jag , ögonen håller på att stängas så gn,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0