old pictures, memories

Hallå där , nu ligger jag skönt i min säng och ska väll
snart försöka sova lite här också. iallafall så tillbringades
kvällen först på station med massor av folk, det blev att
spela med andra ord och sen i slutet lite basket också.
sen for jag hem så ringde sandra så kom hon johan &
mackan förbi och plockade upp mig så hade vi alsång i
bilen och for till bla frasses och sånt där svammel.

sen så blev alla små trötta så dom slängde hem mig och
nu ligger jag som sagt här. är och snokar runt lite och har
hittat lite old pix på mig och sarpan. det är fan minnen vi har.
önskar jag hade kvar bilderna, men icke sa nicke dom är lite
to old. kanske på gammla datan tror jag. kan ju ta och kolla.


Kommentarer
Postat av: virtanen

Fy fan vad nice! gamla memories! :D

2009-05-31 @ 19:16:06
URL: http://saravirtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0