skolan avklarad för idag!

hemma från skolan. men det blir nog ingen bio idag.
nejnej jag är pank . eller funderar på att dra fram valpögonen.
men iallafall skolan då. som vanligt sådär oerhört sliten..
hade först matte. och jag sov där. kommer aldrig bli bra i det
men fan orka. dom går inte igenom nått. och fattar jag inget
orkar jag inte jobba. sen so, jobbade med "förtaget".
men idrotten var nice förutom att jag gick ont i foten som fan!!
sen engelska , bild och nu sitter jag imin säng och kollar ut
över golvet och tycker det ser ganska stökigt ut så det får bli att
städa återigen. men det är sånt man får göra. nej nu ska jag ringa
sara och fråga hur hon skule göra idag sen ut med betty tror jag.
men vi får väll höras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0