skopunkten.

nu är jag hemma, for till skolan med betty och
sara och snackade med min matte lärare om mitt
betyg. har ig i matte. känns som världen skulle rasa
seriöst, jag måste fixa det. jag måste jag måste !!
efter pratet med henne sa hon åt mig att jag fick fara
så jag stack hem och sen for jag hem till sara där fredde
betty och sara såklart var körde iväg med neosen men
 onödigt det för när jag kom dit så skulle vi åka till sko
punkten med dennis, sen spelade vi rally på cw.
efter det for vi hem till wille eller vi satt utanför och snackade.
sen ner in på sj. hem och chilla sen kom dom och hämtade
mig igen, for för andra gången till skopunkten och köpte 3
par skor, sara köpte ett , jag ett och sen delade vi på ett par.
hem till sara där vi provade skorna ordentligt och dom var
för stora, typiskt att det inte fanns mina skor i mindre storlek så
jag får dras med stora skor, men ville värkligen ha dom där.
sara bytte och sen for vi och lämnade skorna hos sara och
sen station och där spelade vi basket, kort och tog det lungt.
mår så jävla illa just nu, inte sjuk illa men ni vet när ni inte hunnit
äta så börjar man mådåigt så man kan nt käka. så illa mår jag!
usch inte trevligt. en bra anledning till att man ska äta hela tiden !!:)
hahaah, nej men nejnejnejnejnje, nu ska jag kolla lite dh.

imorgon ska bettson sova hos mig så ska fixa lite här i mitt rum.
för mitt rum har fårtt några klädesplagg på golvet, så lika att plocka
när det fortfarade är litetså man slipper stor städa hela tiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0