torsdag

gud vad det känns i ansiktet att man varit ute idag.
skönt med lite sommar känslor nu här i haparanda
också, vintern känns ibland lite för lång men äh.
det här vädret hade väll stockholmarna i februari.
for iallafall och mötte sara fredde och mackan i

tunlarna och for lite hit och dit, så kom ante så
sen till stranden så kom betty dit och vi gick till
toalett trappan och chilla, då kom olli sen dennis.
sen sandra och johan med oskar och ja vi gjorde ´
massa trevliga saker, lekte ett två tre ost och sånt.
sen ville vi köpa glass så vi gick till jourlivs och köpte
oss en tiptop och satte oss i parken på torget och käkade.
satt där ett bra tag sen gick vi hemåt så kom satu åkandes
med inlines så hon gick med mig så satte vi oss vi sj och
pratade ett tag sen tog jag mig hem och nu ligger jag här.

slänger upp en liten trevlig bild. okej inte världens bästa bild
från idag men det får duga, vädret ser tråkigt, kanske för jag
tog den just och klockan är halv 11 så det är inte full sol längre.
sen tog jag den med datakameran så den blev sämmre där också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0