trött.

då var vi framme vid söndag.
men det känns inte så depprimerande med
tanke på att det snart är sommar lov och den
här veckan har vi endast två skoldagar!
igår for jag förbi hos sara och hämtade henne
vid halv 10 tiden och så for vi bara en snabb sväng
till gästis och sen till henne och basta och så
kollade vi eurovision fast båda höll på att somna
så vi stänggde av kanske tio i tolv nångång.

vaknade halv åtta i morse igen och det var på med
kläderna och köra till medborgarskolan, satt utanför
medans sara gjorde provet sen stack vi bakom OK
och hon körde upp. sen stack vi hem till mig och jag
käkade lite frukost. sen ville vi till salmis och hälsa på
olof och själklart så for vi dit och sa hejdå till sötnosen
eftersom hon och emma åker til rhodos i dag.
sen stack vi till sara och jag låg och sov sen skulle vi
till köpan men jag orkade inte följa med eller jag rättare
sagt tyckte det skulle va smidigare om jag for hem och
fixade mig medans sara och hennes mamma var där.

så nu sitter jag ju såklart här i mitt ännsålänge städade rum.
och ska slänga på platttången för mitt hår ser lite trolligt ut.
ikväll kanske det blir middag på tasty. och på onsdag kommer
det efterlängtade barnbidraget så då kan alla känna sig rika igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0