cooooo0l

gud vad skönt säger jag bara. jag älskar min säng, mitt stökiga rum
ja allt. det skulle inte vara mitt rum utan den där hålet i dörren
kläderna på golvet och kaos i hela rummet. men jag slösar inte
min dyrbara tid på städning för jag vet att städar jag ser det exakt
likadant ut om några dagar. nå jag inser allvaret i städning och skulle
aldrig ha det så här i min lägenhet. men nu bor jag hemma, men en
pappa som säger till mamman att inte köpa kläder till mig föränn jag
städar, så om jag inte har allt för ont i min stakars arm i morgon kanske
det är bäst att ta itu med det. iallafall så innebandyn, säger bara ajaj
spelade i 20 minuter sen slutade alla, hälften av dom som var där typ hade
tagit vaccinet för int så länge sedan och var lite halv dåliga. och andra halvan
var bara allmänt less. ingen bra dra för innebandy. skärpning !

efter det stack jag hem, duscha, käkade och powernap. liftade med far min till
station och där jobbade jag. ye new moon 11/12. 16 personer. säger bara fina fisken.
sara bakade, haha jag och betty gillade det såklart.
sara och dennis har livlig fantasi, idag var det älgar i handfatet krabbor som anfallde
och silver fiskar som räddade. även en högtrycks tvätt som man kunde så med i kina
och tvätta bilden som stod här. ganska... konstiga saker dom kommer på..

sen åkte jag hem med olof mor, och har kollat tv och lagt lite nails. ska måla dom i nån
häftig färg. lila, ja det får det bli ! nej usch nu ska jag sova lite. ha det bra !

btw; no more school im to coool.
och för den här veckan iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0