kanonkul

ny duschad och allt känns perfekt!
har smått irriration på vissa som inte låter dom som gillar att göra
en sak inte låter dom göra den. sånt tycker jag inte om.
jag tycker alla ska bli behandlade lika !

iallafall var innebandy träningen jätte rolig men innan det så stack
jag sara fredde och ante hem till philip och käkade upp hans godis.
sen tog vi våra ben och gick mot jourlivs och köpte ännu mer godis.
där kan vi prata om att ladda upp för träning, sen for vi till aspen och
mötte dom som skulle spela med oss, orkar inte rabbla upp namnen men
det var jätte kul. längtar redan till onsdag! imorgon då.. jo då står simning
på schemat, slutar tidigare för vi har ingen idrott så då tar vi igen det med
att simma istället. i love fria veckor, har en liten träningvecka känner jag
idag; ib . imorgon;simma . onsdag;ib . torsdag;simma ! love it

oj ser att klockan rusar iväg, det måste nog vara det sämsta med så här sen
tid. klockan bli lätt mycket och man glömmer bort tiden för man är van vid att
nöta data så och så länge innan man går och lägger sig.

- svårt att tänka mig att i australien är klockan nu halv 9 på morgonen.
godmorgon Hanna
godnatt ni andra!

jag kan ha kul !


Kommentarer
Postat av: carolina

vadå? stations laget eller vad?

2009-11-17 @ 10:30:30
URL: http://cccarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0