tungt kaos.

har jag inte söta vänner. kika in på facebook
säger bara vilka suporter, så gulligt så gulligt :)

har iallafall spenderat kvällen på station med folket
det har varit som vanligt, alltså trevligt. blev trött mot
slutet så jag lämnade stakars betty där, men nu är vi
kvitt för dom låste in på, ja ni förstår inte men ja.
betty=konstnär iallafall,
sara=peppar alla till att låsa in mig.

imorgon fredag, är det nice. självklart det är!
vilken känsla jag har, jag ler jag är glad varför vet inte jag.
ops, spansa prov imorgon. shit tror jag håller sara sällskap
den timman för hon har inge finska.
Lina ska för andra gången den här terminen
skolka, ja det ska jag. har endast varit borta från en idrott.
hur ska detta gå ?

men vafan det var flera som missade förra provet och fick göra
det endå senare, och jag behöver plugga lite för böckerna.
är i skolan, i mitt skåp.
imorgon ska jag tjäna en hundralapp-ska städa mitt rum för
pappa vågar inte släppa i väg mig på gården med en kratta.
men när jag blev sur och sa att jag kunde kratta så sa han att
det hade frusit. hoppas han skojade för annars, jag kan fakstist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0