det kanske blir bra ändå!!

idag är det en sån där dag som borde finnas.
jag har varit jätte deppig för min farmor har
varit dålig, jätte dålig dom hittade henne medvets
lös på torsdag och telefonen ringde och det blev
bara värre och värre med henne, och jag mådde
sämmre och sämre. dom sa att hon fått samma sak
som min morfar dog av för mindre änn ett år sedan
kändes som jag skulle bryta ihop, inte en till !
men idag , åh kan inte låta bli att le när jag skriver det här
så hade min älskade underbaraste farmor vaknat till
frågat var klockan var och bett om sina lös tänder.
visst det kan gå tillbaka och bli värre igen.
men bara att hon vaknat nu ett tag, ger mig så mkt hopp!
det är klart hon vet inte vem det är hon föstår inget
men jag hoppas ännu på att hon blir helt bra, min fammo.
som alltid lärt mig be elaka människor dra åt helvette.
som lärt mig vara lite tuff och kaxig mot dom som förtjänar det.

nu är jag lycklig nästan så tårarna rinner nu av lycka.  tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0