your best moves

sockerdricka, tusen nålar. vad ni nu kallar det, et har just intagit
min fot så jag vågar inte ställa mig upp för att promenera till toan
och tvätta bort sminket. usch hatar känslan av att inte ha en fot.
hur det där nu lät skiter jag fullständigt i. nyss blev jag arg, riktigt
arg. hotade min hund med damsugaren samtidigt som jag frågade
om han skulle ha på käften när han skällde på mig. jag var arg för
jag var tvungen att städa imorgon, imorgon av alla dagar ? fuck heller
så jag slängde runt med våran röd electronic damsugare i huset samtidigt
som jag visslade bara för att irritera på upp pappa ännu mer.
är jag inte jävlig, men vem fan ber sitt barn städa på valborg när det har
tusen aldrig saker att göra. nej sånt går bara inte ihop!

tur som var iallafall att 5 minuter innan mitt lilla upbrott beställde mamma
en mobil till mig. tur att det var innan annars hade jag nog suttit här mobillös.
men ja imorgon väcker hon mig säkert och allt är glömt.


nu kommer bättre bilder. 8 megapixels lixom. så jag diggar det mega mutcho nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0