don´t stop belive

hallå där blåbär och kött jag har käkat pankakor och det var king
mumma skitgott jätte nice king ja allt.
iallafall efter duschen så chillade vi typ hundra år innan vi kom på att
vi ville till stan så hör och häpna vi cyklade in till stan som är typ 3 km
och var där, köpte mig ett navelsmycke och sen satt vi och käka glass.
sen hit och har kollat lite tv, varit ute med hunden och sen käkat

ikväll blire till nån sak chill ställe där det ska festas.

hörs senare. och update från happis saknas btw ;)


hahha var bara tvungen !!
-tror jag dör hanna och jag typ i pite..


jag hanna och kenny. på pites bussstation

och såhär chill är jag nu !!!

hahah jag ahar tråkiiiiiiigt naattttttttttt
imån bio typ. seya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0