lev lev som den stjärna du är

godkväll mina käraste!
lodar mig här hemma åter igen men gud vad skönt det var att ta mig ut
i några timmar och bara vara. skrattat har jag gjort, och kollat på fångarna
på fortet hos dennis med bettan sara och dennis. imorgon ska jag se till
att ta mig till skolan där jag ska hänga med på lektionerna och allt ska flyta på
måste bara se morgondagens matsedel och lösa det på ett eller annat sätt...
när kommer min lön ? nån som vill ut och äta lunch imorgon ?

vi får se vart dagen bär mig, det är det jag älskar. inget inbokat nångång jag lever
i nuet och ser vad som händer. det gäller att köra på nu fullt ut för man vet aldrig
när livet tar slut. nu ska jag gräva ner mig i min säng och kolla ett avsnitt utav
paradise hotel danmark innan jag slocknar för denna dag. denna blåsiga fina dag


vill fortfarande inte visa mitt ansikte än.. hehe bild från nått lan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0