blixtar och dunder, magiska under

ligger och hör när det mullrar, i både min mage och utomhus.
yes det åskar men det gör inget för jag ligger här med min beibi
som är så söt. douglas min kärlek vaktar mig.

fick som ni kanske märkte nog att jag inte orkade mer, orkar inte sitta
på soffan hela dagarna, slö mig nej nu är det slut så efter det där inlägget
har jag tagit två power walks och ännu inte ätit, ska minska min matsäck
så jag inte käkar lika ofta nå mer. på det sättet drar jag ner på sötsakerna
så tro inte att jag slutar äta helt nu bara för min mage kurrar sönder här.

har ikväll medans det åskade ute tvättade jag, lagade lunch till mig för imorgon
och gjorde mat till douglas. nej nu ska jag kolla lite tv och sedan sova för imorgon
är det upp en timme tidigare för en power walk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0