give me reason, give me fire

kom hem , tittade in i köket, bombnedslag !
kavlade upp ärmarna och satte igång, tömde diskmaskinen
la in smutsig disk. chansade på alla knappar och vips så var
den igång. torkade av diskbänken och allt var fint.
blev hungrig så jag tog saken i mina händer och lagade faktist
mat. ingen värme mat. utan nu är det kocken lina som gäller
hamburgare och till efterrätt gurka och briee ost. så jävla king
stolt över mig själv. nu börjar nytt liv för mig, ska nog lägga
mig och sova snart för imorgon ska jag ut och promenera
och sen tvätta lite kläder innan min dag börjar med mina vänner.
var kom all energi ifrån kan man ju fråga sig


bildbevis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0