i´m getting oold.

min kära vän olof och jag diskuterade nyss över en nattpoff
och hon ska ut på äventyr och jag ska gå och lägga mig.
börjar känna mig gammal och gaggig föran. sitter hemma i soffan
och kollar på nån gammal film om några raggare och myser in
mig i en morgonrock. dricker juice direkt från tetran och petar mig
under mina naglar med en tandpetare i hopp om att få bort all sand
under nagalarna efter ett x antal spelae volleyboll matcher.

jag trivs med det. men får skratta, och när jag skrattar så gör jag det
på riktigt. har svårt att trivas med saker men jag trivs med mina vänner
ingen får mig känna mig obekväm och jag älskar det. det är king!

nu ska jag ringa upp min vän samtidigt som jag släcker ner i huset.
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0