jag blir alltid så här när klockan blir för mycket..

åkte i väg till seskarö just efter jag mött upp julia och sara bakom aspen.
for dit och kollade filmen apollo 13, och fan jag lipade i slutet.
jag som brukar skryta om att jag är en hårding, en tuffing en brud som inte
visar känslor, jag gråter när dom landar ett rymdskepp i vattnet..
nej lina nu får du skärpa dig!

iallafall kom hem och tog kopplet och gick, ja helt alvarligt så gick jag ut genom
dörren med kopplet i handen utan hund. sen hörde jag honom pipa så hajade jag.
jag hade tagit kopplet och gått, fan det kanske jag får börja göra eftersom min
sötnos åker till stugan imorgon. kommer sakna den lilla möken!

funderar på att sova snart, för sara och dennis tycker jag ska av någon konstig anledning
hålla kvar till vad jag sagt och vakna i någorlunda tid imorgon. men vad den tiden är för
mig det kan man ju diskutera om. nej nu ska jag tvätta bort sminket och inspektera min
finne på näsan (som gör jävligt ont) sen ska jag borta tänderna, ta lite sb12 och sen sova.

så haista la vista babe. seeeee yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0