kanske för att...

nyss var jag självmordsbenägen. kanske för att jag sett pissie.
kanske för att hennes näsa ser illa ut. kanske för att det bara var hon.
eller så är det för jag har ont i magen. eller så är jag helt enkelt inte det.
satt med fötterna och dinglade utanför fönstet. men det fick jag inte.
för dom trodde jag skulle ramla.
är hungrig, men orkar inte äta. är törstig, men orkar inte dricka.
är trött, och ska nog gå och sova.

har köpt ett par mjukisbyxor. två par skor. och en jeansjacka.
allt på rea. för jag är ekonomisk.
imorgon ska vi väll hitta på nått med madde olle majso och julle.
sen blir det middag med koiva borna.

nej orkar intehämta kameran. ledsen mina vänner men det kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0