värdelös dag i en värdelös stad

att hitta kärleken är lika lätt som att hitta en taxi i new york
som att få nudlarna perfekta och lägga exakt mängd av ketshup.
vissa lyckas med allt, vissa misslyckas.
jag kan varken få tag i en taxi, jag kan inte laga perfekta nudlar
och ketchupen. det kan bara inte bli värre än det.
där har ni det, sluta tjata nu folket. jag har ingen för tillfället!

nu var den frågan besvarad så kan jag fortsätta berätta om dagen
-
det där har hänt, nada, nothing, inget, zero!
har varit en tråkig dag. har gjort värdelösa saker.
så nu orkar jag inte med det här utan går och lägger mig istl.
efter jag ätit upp min kärlek- swipper och drukit upp min andra bravo.

söt bettan sista kvällen i  stockholm.

målning på station.

sara & olof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0