nu måste vi dra , vi ses väll nån dag !

godmorgon!
jag hann, jag tänkte först inte starta datan men sen ville jag ändå
vill kika om nån var inne. vilket inte händer i den här stan att nån är
vaken klocka 8 på ett sprotlov men. värt ett försök :)
ska packa lite ännu. jag ute i sista minuten. alvarligt .. jag brukar annars
packa veckor i förväg !

men, ska också äta som fan, för flygplans mat är ingen hitt !
men ha det bra. jätte bra så hörs vi i thailand !

avslutar det hela med .. min far.
p;har du en till godis påse (storaögon)
m;ja och det är nån som varit och snott
p;nähäääääääääääää .. heheh
m;ja och han har tagit mycket !
p; HAN ? HAR DU HAFT EN ANNAN MAN I HUSET
l; hahahahha pucko!



puss


Kommentarer
Postat av: mamajay

hej, allt bra?

2010-03-09 @ 16:28:56
URL: http://mamajay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0