one more time

hello.
äter daim och kakor. jävlas med pappa men klart man blir arg!
hittade först ett tomt packet med chokladbollar och frågade varför
han inte lämnat nått åt oss andra. så gick han bara iväg sen när han
hörde att jag hittade kakorna kom han springade och sa att jag inte
fick ta. nej gubbe lilla du har ätit upp alla chokladbollarna så kakorna
är mina. haha välkommen till familjen brännström. men snart är hanna
hemma så då är vi 2 mot 1 igen. har varit kämpigt dom senaste månaderna!

haha vilka problem va ?

bowlade idag med skolan. men jag fick ont i röven !
JAG VANN !! :D

ikväll är det disco så jag jobbar. 80 tals  va fan ska jag ha på mig ?
vilka problem jag har just nu. bäst att ta itu med dom :)


jag bara älskar dig så där jätte mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0