säger bara ; ha det nice!

efter att jag lekt kock och insett att det aldrig kommer hända
att jag blir bra på att laga mat, blev kykling och ris(som pappa fick
koka för det kan jag inte) och frysta ärtor och majs. yes hahah glömde
koka dom, så det skötte pappa också. så egentligen det enda jag gjorde
var att steka kyckling. som var stekt och bara behövde värmas.
så nej haha min framtid som kock ser inte ljus ut.

efter det for iallafall jag och sara och solade. 20 minuter!
sen till huhtas en sväng, sen for vi alla ut och gick. sen svefi garaget
sen tillbaka till huhtas och därifrån kom dennis och hämtade oss
och vi for till shell sen hem. sen hade jag och sara tråkigt vid 11 tiden
så vi bestämde oss för att dra ut. vi möttes och gick till dennis som
vi skrämde skiten ur! kollade på tv och det blev ganska mycket skratt

sen begav sig jag och min resekompis sara hemåt och under tiden vi gick
kom vi fram till att vi åker..
IDAG! helt sjukt, vi har väntat på den här dagen. så jävla länge. att få komma
bort, bara vara, njuta och ta det lungt. och festa såklart och nu så är vi här på
den dagen vi väntat på. efter allt tjat här i bloggen är den här dagen här. så nu
slipper ni höra mig tjata om nedräkning för den är slut nu!
om 12 timmar sitter vi på planet!

men försöker skriva tomorrow men annars blir det nog update från thailand.
så säger därför redan ha det så bra och alla mina vänner härifrån så förväntar
jag mig daglig update om happis livet, tack :)

PUSS

nästa gång jag och sara ska sova. så ligger vi i varsin jätte säng ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0