saturday feeling !

godkväll min koooompisar!
ligger i sängen och läser på engelskan, tog en paus och kikade in på
saras blogg och hittade bilder och eftersom jag är en så dålig människa
så har jag ingen kamera så jag snor bilder från henne men om ni vill se
alla så finns dom på henne blogg så ni får gå in och kika där istl :)

kvällen tillbringades på station, lyssnade på föreläsning om moldavien..
nå har vi det ändå ganska bra om man tänker efter.
efter det var det, lips och kortspel som gällde. sen kom jag hem
och nu har jag legat här med mina loving books. ojoj vad duktig jag känner
mig, fick g på både samhälls och spanska provet. vad säger man ? - KING !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0