shit in your pantiiiiiiiiiiiiiiis

hoh, packat nu. men får inte in allt. haha ni som känner mig kan
ju förstå hur det är. jag tar med mig för mycket. det erkänner jag
men väskan är full och kan inte bestämma vad jag inte ska ta med.
måste ännu få in en necessär och vågtången. ohboy..
men iallafall varit på station och umgåts med massa folk och nu är bastun
på för jag ska njuta lite, sen ska jag och sola och sen duscha igen..
hahah skumimgt men ändå, sen ska jag umgås med people och fara
till candy world ;) handla godis till syrran. men har inga pengar så
MAAAAAAAAAAAAMMA..

nej nu ska jag laga mat för här värkar det inte bli nårr gjort av min mor och far .

koko hemulen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0