det går fan inte framåt.

alla andra har kommit långt med sitt arbete men nej
inte jag för det inte går framåt tack vare att en viss
inte kan ladda sin data. haha nej nu ska jag inte grina
ska sitta här och vara avundsjuk på alla jävlar som äter
mandarin och jag hann inte ta. eller jag kom inte ihåg.
sista lektionen nu sen bär det av mot station i think ska
försöka instalera mobilt bredband på den här men det
är lite segt med det för jag fattar 0. men ja sen är det
ju tschool och jag vill gå med mamma men puss på henne
så ska jag faktist gå dit med mina vänner. nej nu ska jag
tvinga gurkan att gå och hämta en fucking laddare innan
jag halshugger han. hejdå !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0