i helsinfors och jag har haxat !

vi sitter i helsingfors på kaupunki hotellis internet på färjstationen
och väntar på färjan (som vi inte vet om vi kommer med på)
dom skumar att vi inte har betalat fast vi har gjort det.

men tågresan gick bra. sov sådär halvt från 3-6 så känner mig någålunda pigg
betty spelar som satan och vinner cash till mig.

pappa säger- äter du hemma ikväll ?
dom mobbar mig och tror inte vi kommer iväg till tallin
tack vare båtjäveln. men jag ska shoppa. har tagit jätte snygga bilder
så det kommer bli bra när jag kommer hem och visar dom för er.
vill inte sluta skriva för jag har så mycket att berätta. sara pratade i sömen
i natt.

s-ska vi chilla här eller där ?
l&b-vi chillar här
l- SARA VI CHILLAR HÄR !
s- SNARK.

haha så söt. stakarn har blivit sjuk. men nu är hon på toa och bajsar så hon mår nog bra
har ätit mc donalds. ost burgare.
nej nu ska jag ringa min personliga chaufför och höra om han tankat privat planet för säkerhetsskull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0