i love you too, three four and five

måååste mååååste sluta shoppa.

gud vad illa lina. nej men äh man lever ju bara en gång och ja
skorna var ju faktist ganska snygga och 25% rabatt är ju bra
tänk positivt. det är bra det tänk på.. sommar & piggelin allt är bra.

måste face the truth och berätta det verkliga priset till mamma, måste
säga att mitt saldo står på 300 kronor efter 1 dag. att jag slösat bort
flera hundra kronor på en dag. men ska trösta henne med att jag fyller
år snart och allt kommer lösa sig. en fråga bara; får vi studie i juni månad?
i hope so.
visar bilder senare ;))

nu ska jag duscha sen byta sängkläder och lägga mig i sängen!
hörs väll då. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0