min dag. text&bilder

ingen bra början på dagen kanske ni såg i det tidigare
inlägget men det var tack vare för lite sömn i natt då det
kom upp lite problem, allt jag vill säga. for till skolan trots
många om och med, kämpade igenom första lektionen och
for till station med olof för att kolla svenska hollywood fruar
och sen joijnade även sara oss. vi mös och halvsov i flera timmar.



efter det kom bettan, vi kollade tv ett tag och käkade äpple tills jag for hem
var ut med hunden på 1,5 timmars powerwalk. synd bara att jag måste släpa
honom efter mig för han är inte så.. snabb, han är lat riktigt jävla lat


sen jobbade vi och det hände inte så mycket, lisa och dom spelade och när
det väl blev pris utdelning så vann lisa pris för kvällens bästa sångare så grattis på dig!
sen gick vi ut på perongen och väntade på att ante skulle bli 18 år. grattis på dig!!!
tycker faktist små synd om honom när ingen vill fara på krogen men ja, jenni får väll
ta på dig utmaningen att vara skolflicka nu. haha ! iallafall så sjöng vi för honom där
och sen gick jag hemåt. ensam, rädd och i jävligt snabb takt för att ha hög klackat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0