kokokoko

ligger i sängen, jeppe luktar bajs. mohaha !
snart blir jag fan full på hans bakis andedräckt, så måste
proppa i honom mat nu. för vi ska till soffaffären med bea
och robin.

hahaha, låter ju som han är nån hund, woff woff haha
hyper.

har ätit godis, jeppe fick den enda goda i hela påsen. fan vad snäll
jag är! kollat på kenza och tyra show, dom är konsitga. jag är normal
kommer sova dåligt pga ångest när jag skrev det, men dom är väl
roliga då, roligare än nån blonda bella. och wtf what´s up med att hon
och nissepisse har gjort slut. vem ska då bli kär i killen från norrland
som gillar hajar. nej där har sverige en dokumentärs idé. nicenice


Kommentarer
Postat av: moa

hahahahahaha " vem ska då bli kär i norrlandskillen som gillar hajjar" HAHAHAHAHAHAHAH

2010-10-24 @ 16:28:57
URL: http://mmmoaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0