i skolan

fan vad jag mår skit, är typ sjuk och min hals är typ skit irriterande!!
men ja igår var det en sliten dag som satan så jag var på biggan sen
for jag och jesper hem och kollade film i hundra år. var på väg ut vid 8
men ändrade oss i hallen och kollade ännu mer filmer, somnade fan
tidigt och ja jag hoppades att jag skulle vara frisk men sån tur har inte jag.

sitter i allafall i fiket nu med sara lina terran och olof och terran slänger runt på
ett armband så jag är små rädd att jag får den i skallen. två lektioner kvar sen
är det slut för idag, ska lata hela jävla dagen. åh hähä vill spela sims, jag är galen
jag är fan galen. sjuk i huvudet galen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0