oooopa

jag är kass på det här med data och internet så här under
sommar och jobb tider så jag tror jag ska hyra ut hela min
internet värld och datorn till nästa sommar.

Iallafall, dagen har varit "händelserik"
vaknade och drog iväg och jobbade efter några tuggor
makaroner med köttfärs, jobbade hårt till klockan 8 och for
efter det hem till lägenheten och snackade med jeppe och dan
vi kom fram till noll men efter många om och men så satt jag
där med en skvätt alkohol.

men på väg till baren höll jag på att dö, ni vet känslan när man är
på G att bli sjuk när det gör ont när jackan rör mot kroppen. exakt!
så kändes det, dog på vägen dit. levde där ett tag och dog på vägen hem.

har även hunnit kolla matsedeln i skolan för det kommande året. ser helt ok
ut. maten gör ju förfan att man orkar med skolan! och tänka sig vad gott med
lite husmanskost efter en sommar med billys pizza, gorbys och hamburgare.
allt för mig. nu ska jag sova och bli frisk.
jobb 11 -> imorgon, ringer sen puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0