1. Berätta om dig själv.

Jag är en dam på 18 år 5 månader och 12 dagar som lever
i en bubbla i haparanda. Bor med min pojkvän jeppe på
köpmansgatan och men ber er observera att min post fortfarande
trillar ner i postlådan på krokvägen. Just nu lever jag också bland
flyttkartonger då vi ska flytta ut om en månad och håller på att packa.
Går sista året på samhällsprogramet med ekonomi som inriktning och
jobbar kvällar och helger på frasses.
Sen har jag faktiskt två hundar här i lägenheten och 1 i grankullen så
mitt liv kretsar ganska mycket kring dom krabaterna.
ozzy som är en schäfer/rottweiler, atlas som är en yorki/havanise och
douglas som är en coton de tulear. finfina. jag älskar min familj och mina
vänner. detta får räcka för den här gången, återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0