nu börjar skolveckan

Godmorgon!
igår var de chill, var ju ledig. ska blir ändring med bloggandet
så fort internetet blir bättre alltså senast den 1 mars.
då blir det så att jeppe flyttar till en megafin lägenhet med mega bra
i-net. Iallafall sitter nu här och kollar vakna med the voice, har ont
i skallen och är less på att vakna mitt på natten, men jeppe har varit
ut en gång med ozzy i natt och sen har han varit tyst. puss på sötnos!
Haha jeppe for och jobba vid 7, nu är han tillbaka och tog upp hunden i
sängen och båda ligger och snarkar, och då menar jag snarkar!

nu beger jag mig mot skolan, eller snart börjar fan först om en halv timme.

har lånat jeppes mammas dator så har inga bilder, förlåt jag vet att det är
tråkigt att läsa men hoppas ni läser ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0