it´s my reason to cry

kul att så många kommenterade !

sitter nu här i soffan, hann inte skriva igår för först kom sara
på kaffe, men for jag med hanna hem och sen hämtade anna oss
vi for ut på stan och sen for jag till jeppe, satt här ett tag sen hämtade
mamma sussi och tova oss härifrån vi for på ica och sen hämtade vi
pizza från leilani. For hem, bastade och umgicks med dom efter längtade
koiva borna, sen kom hanna och anna vid 12 tiden, så for vi ut ett tag
sen körde dom oss till jeppe och så somna vi.

idag vakna jag typ halv 12 och legat i sängen till vid 1 nått, bara chillat
sen kom hanna och nu ska jag snart på ica och handla lite.
måste börja vända på dygnet för klockan 6 på lördagmorgon ska jag
befinna mig på ÖoB. Nej nu ska jag nog börja fixa mig, jag ser
ganska rölli ut.


Kommentarer
Postat av: carolina

vafasen ska du göra där? :D på öob alltså :D 6 på morgonen? :D inventering?

2011-01-07 @ 11:20:13
URL: http://cccarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0